要爱,要感恩,要分享。

 

保持清醒,等我

Quarter to three thinking of you thinking of me, 

两点四十五分 我想念着你,

If I tell you the truth,

 若我把真相向你倾吐,

What would you what would you what would you do,

 你会怎么 你会怎么 你会怎么做,

But it's been a while hearing your smile, 

已经过了好久 才听到你的笑声,

To tell you the truth, 

为了把真相向你倾吐,

I could use more than a vision of you, 

我用尽了你仅存于我的幻梦,

'Cause tonight we'll have no need to dream,

 因为今夜 我们已经没有再去做梦的必要,

I'll make you see in a new light,

 我会让你看见一束新的曙光,

It only happens when you're here next to me, 

只有在你靠在我身旁时 它才会熠熠生辉,

Something so sweet like the first time, 

想那初恋一般的甜蜜,

And we could lock into the same melody ooh, 

我们可以一直沉浸在这同样的爱情旋律里,

Stay ooh awake ooh, 

请你保持清醒,

Wait ooh for me. 

等我

评论